Informuojame, kad Akcinėje bendrovėje „ORLEN Lietuva“ (Bendrovė) įdiegta inovatyvi elektroninė pirkimų sistema - ORLEN grupės pirkimų platformą „CONNECT“ (CONNECT).
Nuo 2013 metų gruodžio 16 dienos šioje elektroninėje pirkimų sistemoje Bendrovė pradės vykdyti bandomuosius tam tikrų prekių / paslaugų kategorijų pirkimų procesus. Nuo 2014 metų vasario 17 dienos - visi Bendrovės prekių / paslaugų pirkimai bus vykdomi per CONNECT ir ši elektroninė pirkimų sistema taps vieninteliu informacijos šaltiniu bei vieta, kur bus skelbiami bei vykdomi pirkimų procesai ir kur tiekėjai galės teikti pasiūlymus pagal Bendrovės ir keturiolikos kitų ORLEN grupės kompanijų vykdomus pirkimus.
Mes įgyvendiname pasaulinio lygio IT sprendimus, kurie jau yra įdiegti daugelyje šiuolaikinių pažangių korporacijų, siekdami geriau organizuoti pirkimo procesus, pateikti Jums greitą, susistemintą ir aiškią informaciją apie ORLEN grupės įmonėse vykdomus pirkimus, palengvinti bei sutrumpinti pirkimų procesus bei užtikrinti jų skaidrumą. Tikime, kad aukščiau nurodyti veiksmai atneš abipusę naudą mūsų bendradarbiavimui.
Išsamesnę informaciją apie CONNECT galite rasti interneto svetainėje
https://connect.orlen.pl, o taip pat informaciją Jums gali suteikti atitinkami Bendrovės pirkimų skyriaus darbuotojai.