Logistikos galimybės
LOGISTIKOS GALIMYBĖS.jpg

Vienintelė tiesioginė geležinkelio jungtis tarp Lietuvos ir Lenkijos

Įgyvendinant „Rail Baltica“ projektą, 2015 m. visiškai rekonstruotas europinės vėžės (iš rusiško 1520 mm pločio standarto į 1435 mm pločio) geležinkelio ruožas.

Tai yra vienintelis terminalas Lietuvoje, kuriame krovinius galima tiek gauti, tiek siųsti abiejų standartų geležinkelio vėžėmis.

Patogus susisiekimas su automobilių kelių tinklu:

  • terminalas įsikūręs vos už 25 km nuo Lietuvos/Lenkijos sienos;
  • kelias nekerta gyvenamųjų teritorijų;
  • ​E67 tarptautinis greitkelis „Via Baltica“, vos už 15km.

Dviejų pagrindinių transporto koridorių sankirtoje

Lietuvos teritoriją kerta du strateginės reikšmės tarptautiniai transporto koridoriai su atšakomis:

Šiaurės-Pietų krypties koridorius (tarptautinė magistralė E67 „Via Baltica“), jungiantis Skandinavijos šalis su Centrine Europa, ir Rytų-Vakarų krypties koridorius (E28 ir E85 keliai, įskaitant geležinkelio atšakas iki jūrų uostų), jungiantis Rytų Europos šalis ir Azijos rinkas su likusia Europos dalimi.

„Rail Baltica“ sujungs Baltijos šalis su Vakarų Europos geležinkelių sistema

Įgyvendinant „Rail Baltica“ projektą nutiestas šiuolaikinis geležinkelis, nusidrieksiantis per Baltijos šalis, sujungs Lenkiją, Baltijos valstybes ir Suomiją bei pagerins Centrinės ir Rytų Europos šalių susisiekimą su Vokietija, krovinių gabenimo būdus papildant pervežimo geležinkeliais alternatyva.

Dėl palankios geografinės padėties Lietuva gali suteikti puikias krovinių tranzito tarp Vakarų Europos ir NVS, Kinijos bei kitų Azijos šalių galimybes – Lietuvoje krovinius galima gauti ir siųsti abiejų standartų, t.y., tiek rusiško (1520 mm pločio), tiek europinio (1435 mm pločio) standarto, geležinkelio vėžėmis.

„Rail Baltica“ infrastruktūra – vartai į Šiaurės jūros uostus

Dar 2016 m. įgyvendinus „Rail Baltica“ projekto dalį, Lietuvos geležinkelių infrastruktūra tapo sudėtine krovinių vežimo geležinkeliais koridoriaus Nr. 8 „Šiaurės jūra – Baltijos jūra“ dalimi, sujungiant Lietuvą su Šiaurės jūros uostais.

Lietuvos geležinkelių sistema – su visomis kaimyninėmis šalimis integruotas tinklas

Lietuvos geležinkelių sistema, turinti 4 sienos su Latvija kirtimo punktus, 2 sienos su Baltarusija kirtimo punktus ir 2 sienos su Rusija (Kaliningrado sritis) kirtimo punktus, turi tik vieną tokį sienos su Lenkija ir, atitinkamai, ES kirtimo punktą. Iki geležinkelių infrastruktūros modernizacijos „Rail Baltica“ projekto apimtyse, Klaipėdos uostas buvo pagrindinis ir vienintelis centras Lietuvoje, iš kurio buvo galima pasiekti net ir netolimas Vakarų Europos rinkas nekertant ES nepriklausančių šalių. Šiandien, kai Lietuvos geležinkelio stotyse atsirado galimybė naudotis europinio standarto (1435 mm pločio) geležinkelių vėže, prekių judėjimas tarp Rytų Europos ar Azijos ir Vakarų Europos tampa įmanomas pasirinkus patogiausią gabenimo būdą.​


DETALE.png


 ​

 


​​​​​
 
 

ORLEN Grupės prekiniai ženklai